Reparaties en onderhoud
Is er iets beschadigd aan je woning? Dat kan gebeuren.
Wat kan ik melden?
Denk aan een verstopping van het riool, een storing aan je cv-ketel of glasbreuk. Sommige reparaties kun je bij ons melden, dan verhelpen we dat vlot voor je. Andere zaken − zoals je cv, water en gas − meld je bij andere bedrijven.
Er zijn ook zaken waar je zelf verantwoordelijk voor bent. Denk aan het vervangen van lampen, het schoonhouden van afvoerputjes of het ophogen van je terras.
Snel op weg
-
Hoe meld ik een reparatie?
Reparatieverzoeken geef je heel gemakkelijk door via ons algemene telefoonnummer: 050 − 309 52 15. Reparaties kan je het beste doorgeven tussen 08:00 uur en...
Meer informatie over Hoe meld ik een reparatie? -
Reparatieformulier
Wil je een reparatie melden? Geef dan een duidelijke omschrijving van het probleem. Dan kijken we hoe we het snel voor je kunnen oplossen!
Meer informatie over Reparatieformulier -
Servicefonds
Voor een deel van het onderhoud – en reparaties – ben je zelf verantwoordelijk. Om niet onverwachts hoge kosten te krijgen, maak je gebruik van het...
Meer informatie over Servicefonds -
Wil jij je woning aanpassen?
Wil jij je woning helemaal naar je zin maken? Dat begrijpen we heel goed. In veel gevallen kan dat ook gewoon. Voor sommige aanpassingen moet je wel...
Meer informatie over Wil jij je woning aanpassen?
Goed om te weten
Je kan lid worden van het servicefonds. Zo voorkom je − tegen een kleine maandelijkse bijdrage − dat je voor hoge kosten komt te staan bij reparaties en onderhoud. Wel zo fijn!