Hoe meld ik een reparatie?
Reparatieverzoeken geef je heel gemakkelijk door via ons algemene telefoonnummer: 050 − 309 52 15. Reparaties kan je het beste doorgeven tussen 08:00 uur en 10:00 uur. In dat geval kijkt SEW of de reparatie dezelfde dag kan worden uitgevoerd. Ook kun je een e-mail sturen naar reparatieverzoek@seweelde.nl of onderstaand reparatieformulier gebruiken. Zo kun je 24 uur per dag een reparatie melden.
Bel direct met andere bedrijven
Heb je een storing aan je cv-installatie of elektriciteitsnet? Of is er iets met je water- of gasleiding? Neem dan direct contact op met de bedrijven die dit repareren.
Cv-storingen
Neem contact op met Installatiebedrijf Venema als je een storing aan je cv hebt. Telefoonnummer: 050 – 503 25 76 (7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar).
Nutsbedrijf
Heb je problemen met de hoofdzekering, gashoofdkraan, elektra- of gasmeter? Neem dan contact op met je eigen energieleverancier. Zij zijn de enige die je hierbij mogen helpen.
Water
Vastzittende of lekkende hoofdkranen? Problemen met de watermeter? Bel Waterbedrijf Groningen, telefoon: 050 − 368 86 88.